Inloggen     
HOME OVER ONS BESTELINFO WINKELMANDJE CONTACT FAQS
    Zoeken:    
Mijn Account   |   0 items: € 0,00       

Projecten
Palletstellingen
Gebruikte stellingen
Hygiënische opslag
Etagevloer, verdiepingsvloer, entresol
Buisklemmen
Magazijnkasten
© Copyright Dehon BV

leveringsvoorwaarden
disclaimer
privacy statement



 
VEELGESTELDE VRAGEN

Heeft u nog vragen over de betaalmethoden? Hieronder de meest gestelde vragen:

Kan ik veilig betalen?
Ja, wij maken gebruik maken van beveiligde SSL-procedure (https://) waardoor alle betalingen 100% veilig worden verwerkt.

Wat is iDEAL?
iDEAL is een gezamelijk initiatief van Rabobank, ABN AMRO, ING bank, SNS bank en Fortis. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Iedereen met internetbankieren bij een van de deelnemende banken kan zonder aanmelding direct met iDEAL betalen. U betaalt binnen de vertrouwde betaalomgeving van uw bank en gebruikt daarbij dezelfde hulpmiddelen als bij het internetbankieren:
- Random Reader Rabobank
- SMS-tan/beveiligingscalculator bij ING
- e-dentifier bij ABN AMRO
- Acces key bij Fortis
- Digipass SNS bank

Om uw bestelling af te rekenen, kiest u voor iDEAL bij de laatste stap van uw bestelling. Kies hierna uw bank en u ziet daar dan de betaling al klaar staan. U ondertekent zoals u dat gewend bent bij internetbankieren bij uw eigen bank. Een betaling met iDEAL wordt direct afgeschreven. Wij ontvangen online een bevestiging zodat een snelle levering mogelijk is. U kunt bij ons gratis met iDEAL betalen. Na elke betaling met iDEAL ziet u een bevestiging die u kunt afdrukken. Ook binnen internetbankieren en op uw rekeningafschrift is elke betaling met iDEAL zichtbaar. 

Verzendkosten
Onze verzendkosten zijn voor bezorgadressen in Nederland € 25,00 per bestelling. Bij bestellingen boven de € 500,00 berekenen wij geen verzendkosten.

Bovenstaande verzendkosten zijn uitsluitend van toepassing binnen Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden. Alhoewel de verzendkosten bij uw bestelling automatisch worden getoond behouden wij ons het recht voor hier in bepaalde (uitzonderlijke) gevallen alsnog van af te wijken.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als u niet thuis bent bij de aflevering van uw bestelling, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Mocht u ook deze aflevering missen dan kunt u de bestelling nog twee weken lang ophalen op het postkantoor.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan in veel gevallen. U kunt ons bereiken op nummer 0180 - 330877 of per email op info@dehonbv.nl.

Wat houdt de 7 dagen 'niet-goed-geld-terug' garantie precies in?
Dehonbv.nl levert in principe al haar artikelen met een 7 dagen 'niet-goed-geld-terug' garantie tenzij nadrukkelijk anders bij het artikel staat vermeld. Deze garantie houdt in dat artikelen binnen 7 dagen, uitlsuitend en alleen na overleg en met onze goedkeuring , kunnen worden geretourneerd. Teneinde misbruik te voorkomen zal onze goedkeuring alleen worden verstrekt indien een beroep wordt gedaan op deze garantie op grond van algemeen acceptabele oorzaken en/of voorwaarden. Retourzendingen binnen het kader van deze garantie worden alleen geaccepteerd indien onbeschadigd, geheel compleet, in originele verpakking en aangetekend verzonden met TNT-Post. Als u het betreffende artikel al betaald had, wordt het bedrag uiterlijk binnen dertig dagen door Dehonbv.nl terugbetaald. De rechtstreekse kosten van terugzending komen voor uw rekening.

Vragen?
Heeft u nog vragen of opmerkingen? Aarzel dan niet en laat het ons weten via een e-mailbericht naar info@dehonbv.nl. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk antwoord geven.